ictoro

Alla inlägg under juni 2014

#5

Av - - 30 juni 2014 21:15

Träffat en person på ett spel som heter Anna, hon är helt awesome! Hon älskar kakor (som jag)! Bara det är ju något gemensat.  Btw när vi ''träffades'' så trodde jag att hon var fjoris. Hon var som alla andra på untseende tyckte jag, men efter ett tag så märkte jag att de inte alls var så. Hon är helt ja.. frän! Precis som en bästa vän ska vara. Jag hoppas att hon skulle kunna vara en mer speciell kompis på internet. En som man saknar jättemycket! Jag saknade henne, Moa, Linn, Lisa, Emelie och Hannah när jag var i Turkiet. Därför har jag inte kunnat skriva något inlägg.   



När vi tänker på fjortisar, alltså stilen fjortis. Blond, mycket smink osv. Men jag har tänkt ''vad tycker dom om emos?''. Eller iallafall andra personer vilken person som helst. Många är ''rädda'' för emos och tror att dom är någon slags medhjälpare till djävulen, massa saker. Men jag gick in på youtube och hittade denna ( bland annat, alla videos var ungefär likadana.. ).  Blir helt gudförbannad när jag ser på den videon.  


#4

Av - - 29 juni 2014 14:07

Linn är en person som får mig att tro att livet faktiskt är värt någonting trotts allt.

Jag har en hemlighet som jag inte berättat för någon. Innan jag började "tjollra" in mig hos både Hannah och Moa ( ex och flickvän ) så var jag kär i Linn. Linn var den enda personen som brydde sig, lyssnade på vad jag hade att säga. Hon hade allt. En i hennes klass ( tror jag ) som heter Felicia var min vän innan. Sen bråkade vi och vi slutade att skriva till varandra. Men jag hörde av mig ibland och undrade hur hon mådde. Trotts allt det så ville jag få tillbaks Felicia som vän, men de blev inte så. Man blir tydligen "deprimerad" av att skriva med mig. Sen den dagen vet jag inte vad som hände riktigt. Jag slutade att älska Linn och riktade in mig på min flickvän. Jag har svårt med kärlek. Men det håller på att gå åt rätt håll. Just nu är jag ihop med Hannah men ändå lite småkär i Moa. Jag känner mig lite konstig. Alltså ja.. att sluta älska någon bara sådär för att en annan sagt något. Jag vet inte ens varför det blev så. Kanske jag trodde dom var lika.

#3

Av - - 19 juni 2014 14:29

Jag har svält mig själv i några dagar nu. Nu åt jag faktiskt köttbullar och spaghetti till lunch. Jag känner mig aldrig hungrig. Är mobbad för att vara tjock, därför började jag svälta mig själv. Så nu kan jag inte känna om jah är hungrig men jag ångrar ingenting.

#2

Av - - 16 juni 2014 18:14

Jag behöver någon att prata med, någon som förstår eller kan ge bra tips. Jag klarar det här inte mer ensam. Mina "vänner" lämnar mej om jag är ledsen, arg eller sur. Jag har ingen att prata med utan en kurator och BUP. Det hjälper inte. Dom är så mycket äldre och det känns som om att dom inte förstår. Jag har snapchat och kik. Känner du att du vill/kan hjälpa mej så kommentera din kik/snapchat.

tack för hjälp.

#1

Av - - 15 juni 2014 00:12

Det här är mitt första inlägg. Jag har haft en blogg innan som min 'dagbok' och nu börjar jag om igen! Jag ska skriva om mitt liv, hur jag tycker och tänker osv. Ge gärna förslag på man kan skriva också!
Nu börjar jag...:


Jag slutade skolan i fredags, ganska bra på några sätt. Jag bytte skola nät jag gick i fyran för att det var för lite elever. Om 10 veckor börjar jag i 8:an.

Jag fick ett meddelande i torsdags att jag skulle gå till kuratorn. Så jag gjorde det och det hon frågade var "har du tvingat Tova (som heter någonting annat) om nakenbilder på kik?". Jag svarade nej och berättade det lilla jag visste om hennes 'affärer' på kik med killar. Kuratorn sa att det går ett rykte om att jag hade frågat henne om nakenbilder. Det får mej att må sämre och sämre än jag gjorde innan. Jag har inga bra rykten i skolan.
Alla ser mej som:
*emo
*bög
*cuttare
och nu någon som frågar tjejer om nakenbilder. Jag mår inte bra över det även om jag aldrig frågat någon om någonting sånt. Jag hade hållit mej i ca 28 dagar utan att skära mej (det är rekord). Men sen klarade jag inte mer. Jag orkar inte mer det blir bara sämre och sämre.

hemma är det som vanligt. Pappa och mamma dricker öl, vin och cider. Blir dom arga och bråkar så skyller dom på mej. Dom har slagit mej när det hände för första gången och några fler gånger. Säger jag att det var jag så slår dom mej inte. Dom blir dåliga av alkohol annars är dom helt okej. Nu brukar jag bara gå därifrån när dom bråkar så det inte blir värre.

Jag har en flickvän men hon bor mycket långt bort. Hon kan vara lite avundsjuk av sej. Jag älskar även mitt ex som säger att hon älskar mej också men ibland tror jag inte på det. Hon gjorde slut pga distansen. Alla perfekta tjejer bor långt borta.

-Anonym.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Är en kille som är 14 år. Mina föräldrar har alltid varit stökiga om sig. Jag hade två systrar och nu bara en. Min förra syster tog sitt liv och jag respekterar henne fortfarande för hennes val. Nu är det jag som måste fortsätta med det hon lämnade.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards