ictoro

Direktlänk till inlägg 19 juni 2014

#3

Av - - 19 juni 2014 14:29

Jag har svält mig själv i några dagar nu. Nu åt jag faktiskt köttbullar och spaghetti till lunch. Jag känner mig aldrig hungrig. Är mobbad för att vara tjock, därför började jag svälta mig själv. Så nu kan jag inte känna om jah är hungrig men jag ångrar ingenting.

 
 
Ingen bild

Lissh

19 juni 2014 14:31

Ät mat du förlorar muskler sen fettet

 
Ingen bild

Matheus

19 juni 2014 16:40

Ge upp

 
Ingen bild

Olivia

19 juni 2014 19:04

Lägg upp en bild på din mage?

-

19 juni 2014 22:58

Vet inte

 
TheKawaiiiEmo

TheKawaiiiEmo

20 juni 2014 23:00

Jag bryr mig om dig, så jag ska ge dig ett tips en kompis jag hjälpte sa till mig när jag inte åt och mådde dåligt.
Din mage, din kropp, är van vid mat. Om du knappt äter, lägger magen undan mat, vilket är fettet. Och när du äter, mycket eller lite, resulterar det till mer fett, vilket gör dig tjockare. Förstår du vad jag menar?
Så istället för att sluta äta, ät och träna lite. Bara att gå ut och springa, gå på en promenad, göra lite övningar i rummet får dig att må bättre. Och rätt vad det är så blir du mer atletisk, och det blir lättare och du orkar mer och blir smalare.
Och ett till tips: ät frukt och grönsaker. Det innehåller knappt kolhydrater, men du mår bätte av det. Du orkar röra dig mer. Och om du orkar röra dig mer blir du smalare! Och rör på dig efteråt! :) (och se till att få i dig protein och mejeriprodukter. Typ ägg, kött, mjölk, fil, ost osv. Tänk på att ju mer du ätter (nyttigt och bra) desto mer orkar du, desto bättre mår du)
Och btw, alla är vackra oavsett kroppsform! Det tar att tag att gilla sin kropp, men tänk så, så kommer du känna dig bättre över din kropp.
Slarvig kommentar, men jag hoppas du fattar vad jag menar! Och du är underbar precis som du är!!!♥

http://Thekawaiiiemo.bloggplatsen.se

-

29 juni 2014 13:55

Tack för din kommentar men det är inte så lätt som de verkar ändå.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

#11

Av - - 27 juli 2014 18:45

Vet inte om det är bara jag som känner den här känslan, Att allt rasar ner och det finns personer som försöker hjälpa och det funkar. Men sen kom det en liten jävel som ska förstöra allt igen och det börjas om från botten av allt.  Lite svårt att f...

#10

Av - - 15 juli 2014 02:31

Idag jobbat. Jag behöver pengarna för att kunna åka till min älskling! Jag klev upp klockan 05:20 och höll på att somna. Var uppe med philip på kvällen så är ganska trött nu. Men jaja det var roligt ändå! 06:00 var jag i skogen och planterade träd....

#9

Av - - 13 juli 2014 14:13

Ska nog börja hålla koll igen hur länge det tar innan jag skär mig igen. Idag är det 0 dagar. :( Jag bråkade med mina föräldrar och min flickvän så kunde bara inte låta bli tyvärr. Den är ifrån en pennvässare men orkade inte skruva upp den så böjde ...

#8

Av - - 11 juli 2014 01:47

Ganska mycket har hänt, det känns så iallafall men nja.. Kanske inte. Men det där om Philip och att han 'dissade' mig var bara ett missförstånd eller vad man ska kalla det haha. Så det var ju en bra sak. Han älskar mig och jag älskar honom. Det end...

#7

Av - - 7 juli 2014 12:46

Ångrar mig alltid med allt. Alltså skrev inlägget om Hannah för att vi bråkade och det var fel av mig. Hon finns visst. Men kan skriva/säga vadsomhelst när jag är arg eller ledsen. Berättade för philip att jag älskar honom men det gick bara skit. De...

Presentation

Är en kille som är 14 år. Mina föräldrar har alltid varit stökiga om sig. Jag hade två systrar och nu bara en. Min förra syster tog sitt liv och jag respekterar henne fortfarande för hennes val. Nu är det jag som måste fortsätta med det hon lämnade.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards