ictoro

Direktlänk till inlägg 30 juni 2014

#5

Av - - 30 juni 2014 21:15

Träffat en person på ett spel som heter Anna, hon är helt awesome! Hon älskar kakor (som jag)! Bara det är ju något gemensat.  Btw när vi ''träffades'' så trodde jag att hon var fjoris. Hon var som alla andra på untseende tyckte jag, men efter ett tag så märkte jag att de inte alls var så. Hon är helt ja.. frän! Precis som en bästa vän ska vara. Jag hoppas att hon skulle kunna vara en mer speciell kompis på internet. En som man saknar jättemycket! Jag saknade henne, Moa, Linn, Lisa, Emelie och Hannah när jag var i Turkiet. Därför har jag inte kunnat skriva något inlägg.   



När vi tänker på fjortisar, alltså stilen fjortis. Blond, mycket smink osv. Men jag har tänkt ''vad tycker dom om emos?''. Eller iallafall andra personer vilken person som helst. Många är ''rädda'' för emos och tror att dom är någon slags medhjälpare till djävulen, massa saker. Men jag gick in på youtube och hittade denna ( bland annat, alla videos var ungefär likadana.. ).  Blir helt gudförbannad när jag ser på den videon.  


 
 
Alex

Alex

11 juli 2014 21:28

Jag vet inte vem som har gjort den videon, men träffar jag honom/henne, ska jag kasta en tegelsten i pannan på personen -.-
Alla som är emo skär ju sig inte! Det finns väldigt många som bara använder sig av klädstilen och musiken, och är hur lyckliga som helst. Besides, träffar man någon som mår dåligt, ska man stötta dem och finnas där för dem, inte vara avvisande och kalla! De som mår dåligt, oberoende om det bara är tillfälligt eller en verklig depression, behöver ju för fan stöd!
Folk är ofta rädda för människor som är emo.. De är rädda för mig också, ibland, även om jag verkligen inte är deprimerad eller skär mig.
Tycker alla skulle kunna acceptera varandra istället för att tracka ner på dem som är annorlunda -.- Världen skulle vara så mycket bättre.
A

http://youngdreamer.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

#11

Av - - 27 juli 2014 18:45

Vet inte om det är bara jag som känner den här känslan, Att allt rasar ner och det finns personer som försöker hjälpa och det funkar. Men sen kom det en liten jävel som ska förstöra allt igen och det börjas om från botten av allt.  Lite svårt att f...

#10

Av - - 15 juli 2014 02:31

Idag jobbat. Jag behöver pengarna för att kunna åka till min älskling! Jag klev upp klockan 05:20 och höll på att somna. Var uppe med philip på kvällen så är ganska trött nu. Men jaja det var roligt ändå! 06:00 var jag i skogen och planterade träd....

#9

Av - - 13 juli 2014 14:13

Ska nog börja hålla koll igen hur länge det tar innan jag skär mig igen. Idag är det 0 dagar. :( Jag bråkade med mina föräldrar och min flickvän så kunde bara inte låta bli tyvärr. Den är ifrån en pennvässare men orkade inte skruva upp den så böjde ...

#8

Av - - 11 juli 2014 01:47

Ganska mycket har hänt, det känns så iallafall men nja.. Kanske inte. Men det där om Philip och att han 'dissade' mig var bara ett missförstånd eller vad man ska kalla det haha. Så det var ju en bra sak. Han älskar mig och jag älskar honom. Det end...

#7

Av - - 7 juli 2014 12:46

Ångrar mig alltid med allt. Alltså skrev inlägget om Hannah för att vi bråkade och det var fel av mig. Hon finns visst. Men kan skriva/säga vadsomhelst när jag är arg eller ledsen. Berättade för philip att jag älskar honom men det gick bara skit. De...

Presentation

Är en kille som är 14 år. Mina föräldrar har alltid varit stökiga om sig. Jag hade två systrar och nu bara en. Min förra syster tog sitt liv och jag respekterar henne fortfarande för hennes val. Nu är det jag som måste fortsätta med det hon lämnade.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards