ictoro

Direktlänk till inlägg 13 juli 2014

#9

Av - - 13 juli 2014 14:13

Ska nog börja hålla koll igen hur länge det tar innan jag skär mig igen. Idag är det 0 dagar. :( Jag bråkade med mina föräldrar och min flickvän så kunde bara inte låta bli tyvärr.

Den är ifrån en pennvässare men orkade inte skruva upp den så böjde bara av den, därför är den ungefär halv.
Ville inte sova själv för att det känns hemskt att vara själv i sånna stunder så jag tog med mig min hund ut i skogen och tältade där.

Djur finns alltid där! Jag mår bra av djur och därför har jag en kanin, hamster och en hund.

 
 
Ingen bild

milli

13 juli 2014 14:18

E det din kropp eller papper det blod på?

-

13 juli 2014 15:01

Papper

 
Ingen bild

maria

13 juli 2014 14:22

Ouch!

 
Ingen bild

linus

13 juli 2014 14:40

Jävla emo!!!!!-.-

 
Ingen bild

anonym

13 juli 2014 14:54

Varför skär du dig ditt emo varför finns ni?!?

-

13 juli 2014 15:02

Emos är coola för att dom vågar vara sig själv! Plus att alla skär sig inte-0-

 
Ingen bild

Alex

13 juli 2014 15:14

Simon: Adda mig på Skype då: Alexx
Till anonym & linus: Det finns massor av emos som inte skär sig, jag är en av dem! Och emos är awesome, de flesta av dem är jävligt trevliga. Sluta använda det som ett skällsord!
A

-

13 juli 2014 15:33

Okej btw tack:)

 
saga-rin-chan

saga-rin-chan

13 juli 2014 16:16

Linus och anonym:
är det inte delvis på grund av såna som er som människor börjar må dåligt från första början?

alltså, jag vet inte riktigt hur jag ska formulera mig, för jag brukar vara alldeles för "Happy go out"
men låt inte idioter som inte fattar hur du mår trycka ner dig! de lever i sina egna ultra egoistiska världar och har ingen förståelse för människor som är annorlunda
(förlåt, det känns som att alla säger sånt här...)
om du vill få ut känslor så fungerar det väldigt bra att teckna/måla, eller skriva musik
säg till om du behöver nån att prata/skriva med, för jag ställer gärna upp!
by no way så är din hund jätte söt!

http://saga-rin-chan.bloggplatsen.se

-

13 juli 2014 16:44

Tack!:)

 
-S

-S

13 juli 2014 16:35

japp, det händer ofta när man bråkar med någon. Just can't stop yourself at that point huh?

http://screamers.bloggplatsen.se

-

13 juli 2014 16:44

Ikr

 
Ingen bild

philip

13 juli 2014 18:15

Jävla hor ungar är ni linus och anonym döö förhelvete det är sånna som ni som förstör jorden och gör så folk mår dåligt alla skär sig inte så håll bara käften säger ni nått jävla piss till simon igen kommer jag ta eran ip och polis anmäla eller så kommer jag på besök så är det nog ert blod som kommer ligga på marken



Älskar dig simon <3

-

13 juli 2014 18:21

Aww älskarej oxå philip

 
Ingen bild

Ellinor

14 juli 2014 23:51

Hej! Mitt namn är Ellinor och jag är också 14 år. Även fast du har folk omkring dig som älskar dig innerligt så verkar du djupt olycklig, och det gör ont att se din smärta. Jag kan inte relatera till vad du känner, eller vad du går igenom. Jag har ingen aning om hur jag ska kunna hjälpa. Jag känner mig maktlös. Men trots att jag inte har någonting att erbjuda dig så ska du veta att jag finns här om du vill prata. Min kik är EllinorGle
Tusen kramar och fortsätt kämpa!

-

15 juli 2014 02:20

Tack

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

#11

Av - - 27 juli 2014 18:45

Vet inte om det är bara jag som känner den här känslan, Att allt rasar ner och det finns personer som försöker hjälpa och det funkar. Men sen kom det en liten jävel som ska förstöra allt igen och det börjas om från botten av allt.  Lite svårt att f...

#10

Av - - 15 juli 2014 02:31

Idag jobbat. Jag behöver pengarna för att kunna åka till min älskling! Jag klev upp klockan 05:20 och höll på att somna. Var uppe med philip på kvällen så är ganska trött nu. Men jaja det var roligt ändå! 06:00 var jag i skogen och planterade träd....

#8

Av - - 11 juli 2014 01:47

Ganska mycket har hänt, det känns så iallafall men nja.. Kanske inte. Men det där om Philip och att han 'dissade' mig var bara ett missförstånd eller vad man ska kalla det haha. Så det var ju en bra sak. Han älskar mig och jag älskar honom. Det end...

#7

Av - - 7 juli 2014 12:46

Ångrar mig alltid med allt. Alltså skrev inlägget om Hannah för att vi bråkade och det var fel av mig. Hon finns visst. Men kan skriva/säga vadsomhelst när jag är arg eller ledsen. Berättade för philip att jag älskar honom men det gick bara skit. De...

#6

Av - - 6 juli 2014 13:03

Vet inte hur jag känner mer. Inte för någon. Känns som om att alla bara går iväg och skiter i mig. Är ingen som direkt är besatt att behöva vara med någon men ens flickvän t.ex. Hon borde finnas där iallafall när man behöver henne. Men hannah finns ...

Presentation

Är en kille som är 14 år. Mina föräldrar har alltid varit stökiga om sig. Jag hade två systrar och nu bara en. Min förra syster tog sitt liv och jag respekterar henne fortfarande för hennes val. Nu är det jag som måste fortsätta med det hon lämnade.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards