ictoro

Alla inlägg den 6 juli 2014

#6

Av - - 6 juli 2014 13:03

Vet inte hur jag känner mer. Inte för någon. Känns som om att alla bara går iväg och skiter i mig. Är ingen som direkt är besatt att behöva vara med någon men ens flickvän t.ex Hon borde finnas där iallafall när man behöver henne. Men hannah finns aldrig där. Inte ens när jag inte är ledsen, glad eller på något annat humör. Det känns som att vi glider isär sakta men säkert. Hon klagar ofta på att hon är "bakis" eller "orkar inte svara". Men hon läser ändå? Det känns som att hon skriver med någon men orkar inte skriva med mig och bara skyller på någonting annat. Jag älskar henne men det känns som att det inte kanske kommer hålla så länge. Börjat fundera på att vara singel även om jag kommer sakna hannah.
Det känns ibland som att jag är kär i en som heter philip och ibland känner det som "men jag har ju hannah". Men jag vill inte glömma honom. Han finns där hela tiden (utom på morgonen för han sover LÄNGE xD). Jag tror verkligen inte att han älskar mig men wtf? Man kan ju inte välja vem man är kär i. Jag har iallafall kommit över moa och hannah blev jätteglad för det. Om hon får veta om att jag är kär i en annan som inte ens hon vet vem det är så kommer hon ha ihjäl mig.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Är en kille som är 14 år. Mina föräldrar har alltid varit stökiga om sig. Jag hade två systrar och nu bara en. Min förra syster tog sitt liv och jag respekterar henne fortfarande för hennes val. Nu är det jag som måste fortsätta med det hon lämnade.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards