ictoro

Alla inlägg den 11 juli 2014

#8

Av - - 11 juli 2014 01:47

Ganska mycket har hänt, det känns så iallafall men nja.. Kanske inte.

Men det där om Philip och att han 'dissade' mig var bara ett missförstånd eller vad man ska kalla det haha. Så det var ju en bra sak. Han älskar mig och jag älskar honom. Det enda är ju att jag älskar hannah också. Är dessutom ihop med henne. Har svårt att fatta vem som jag gillar mest eller vad man ska säga.  

Tänkt lite på bra och dåliga saker om dom. Skriver inte allt för då blir inlägget ganska långt. 5 bra och 3 dåliga.

Hannah:

bra=Har känt henne länge, det känns att hon verkligen älskar mig tillbaka, hon är ganska så social, hon litar på mig och gillar samma musik.

Dåligt=Bor långt borta, Blir lätt avundsjuk/arg och röker.


Philip:

Bra=det känns att han verkligen älskar mig, han är helt okej social, försöker hjälpa mig när jag är ledsen, planerar saker noga och han litar på mig.

Dåligt=Bor långtborta, inte känt så länge och tycker att min musik är läskig. ( lel )


Hade lätt att komma på dom bra sakerna men har suttit och tänkt ut det minsta lilla dåliga som dom har. Det var verkligen jättesvårt.


Moa (mitt ex) tror att jag är en tjej. Varför? Jo, för att hennes nya kille hade sökt upp mitt nummer på hitta.se och sett att det stog min systers namn. Han sa det till Moa och hon tror att jag är en tjej. Att hon inte ens kan lita på mig? Förklarade alltihop men det hjälpte inte. Hon tror fortfarande att jag är en tjej och hennes kille också. Just nu känns det inte så jättehemskt, det enda som var jobbigt var att jag var tvungen att prata om min döda syster.

Det är det värsta jag vet. Är det någon som ens säger/skriver hennes namn börjar jag att gråta. Det räcker med att någon annan heter det på t.ex ett onlinespel. Det går inte hålla inne tårarna.

Hon var en av mina bästa vänner, inte så konstigt med tanke på att vi var tvillingar. Varje lördag satt vi under ett täcke eller filt med en ficklampa som var tänd mellan oss. Vi satt där under täcket och berättade 5 dåliga och 5 bra saker som hänt den veckan. Så fick jag ut saker när hon fanns. Det hjälpte mig mycket.

Skulle kunna skriva hur många underbara saker som helst som vi gjort men det orkar jag inte. Jag gråter just nu. Känner mig alltid som en tönt när jag gråter.

Det känns alltid konstigt när jag skär mig. Dom flesta gråter, men jag kan inte. Jag gråter innan. Det känns så otroligt bra att göra det så jag känner det knappt. Det leder till att man skär sig djupare, sen djupare och sen hamnar man på sjukhus. Jag har redan varit där innan pga av det. Men jag behövde bara sy lite. Jag har kvar dom ärren, dom sitter på benet och ser ut som att en katt klöst mig eller något. Det är 3 ärr under varandra som syns fortfarande.



Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Är en kille som är 14 år. Mina föräldrar har alltid varit stökiga om sig. Jag hade två systrar och nu bara en. Min förra syster tog sitt liv och jag respekterar henne fortfarande för hennes val. Nu är det jag som måste fortsätta med det hon lämnade.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards