ictoro

Alla inlägg den 15 juli 2014

#10

Av - - 15 juli 2014 02:31

Idag jobbat. Jag behöver pengarna för att kunna åka till min älskling! Jag klev upp klockan 05:20 och höll på att somna. Var uppe med philip på kvällen så är ganska trött nu. Men jaja det var roligt ändå!
06:00 var jag i skogen och planterade träd. Medans jag gjorde det så plockade jag några bär som jag ska sälja. Jag var i skogen till ca 12:00. Jag åkte till min mosters affär och började där 12:30. Den tiden jag hade "rast" eller vad man ska säga så åkte jag buss och skrev lite med philip. När jag var framme jobbade jag till 14:00. Där plockade jag upp kläder och skor ur kartonger men även lite annat.
*****På kvällen*****
Just nu sitter jag på golvet mitt rum och lyssnar på när mina föräldrar snackar om att fara på Ikea. Jag har varit där redan en gång, vill verkligen inte dit igen. Min mamma kan stå i typ 10000 år och bara titta på olika mattor/tapeter. Även så var vi där innan med en jobbig familj som bor i Skellefteå. Jag måste vara med den yngsta dottern. Hon är ett år yngre än mig (13). Hon ÄLSKAR att leka med barbiedockor. Jag är tvingad att vara med henne hela tiden.

Nu blixtrar de uta helvete, inte sett så dåligt väder sen när blixten slog ner i veboan vi har i stugan. Jag var typ 7 år och sen dess har jag varit rädd för blixtrarna. Men åskan är bara mysig. Kommer ladda upp inlägget då vädret blivit bättre. Jag känner hur det vibrerar i marken när det slår ner någonstans. Uuugh. Jag hoppas att inte Pierre dör av rädsla. Jag vill ut och hämta honom.

Nu slog det ner som fan hela huse vibrerade och mitt rum blev helt upplyst. Himlen är typ kolsvart, min mobil dör snart. Värst av allt saknar jag philip. Det låter som när dom spränger i gruvan fast värre. Blixten är inte långt ifrån.
Jag hämtade pierre. Jag gick genom garaget och hämtade honom. Det regnar så mycket att vid garageporten gatt man plumsa i vattnet.
*****nästa dag*****
Emelie sover över hos mig. Hon sover just nu. Ingen är vaken, bara någon som jag inte tycker om men skriver med honom ändå.
Btw ni som skriver hat på Philips blogg lägg ner era jävla idioter! Även om han är bisexuell betyder det ju inte "Varsågod kom och mobba på bara". Ni får vara på mig hur mycke ni fan vill men låt philip vara. Vars är världen på väg? Omfg..

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Är en kille som är 14 år. Mina föräldrar har alltid varit stökiga om sig. Jag hade två systrar och nu bara en. Min förra syster tog sitt liv och jag respekterar henne fortfarande för hennes val. Nu är det jag som måste fortsätta med det hon lämnade.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards