ictoro

Direktlänk till inlägg 27 juli 2014

#11

Av - - 27 juli 2014 18:45

Vet inte om det är bara jag som känner den här känslan, Att allt rasar ner och det finns personer som försöker hjälpa och det funkar. Men sen kom det en liten jävel som ska förstöra allt igen och det börjas om från botten av allt. 

Lite svårt att förklara hur det känns och för mycket att skriva. 

Vet inte ens vart jag ska börja. Känner mig som jag vet inte riktigt vad, luft kanske? Ibland tänker jag ''lever jag eller andas jag bara?''. Jag vet inte vad jag ska göra. Jag mår typ dåligt nästan varje dag nu. Då menar jag som när jag var jättedeprimerad förr men det blev ca 1 gång i veckan, nu är det ungefär varje dag. Just nu vill jag bara sluta upp med mitt liv men jag tänker på Philip och när jag gör det så går det nästan inte. Jag var nära på att begå självmord för någon vecka sen kanske jag vet inte när det riktigt var. Jag tänkte på Philip och kunde inte göra det. Det enda skälet till att jag lever är han. Och NEJ jag säger inte detta bara för att ''åhh kolla vad snäll och gulligt skrivet'' jag skriver det för att det är sant. Han har hjälpt mig mycket, genom allt typ. Just nu är det väll mest Hannah antar jag. Just nu bryr jag mig inte ett skit om henne mer. Igår skrev jag till henne att hon aldrig borde skriva med mig mer, visst det kanske var dumt av mig men jag orkar inte med henne mer. Kommer säkert få mycket hat av det men ni vet inte vad som hänt så ni ska inte säga någonting.

En bra sak är att jag och Moa (mitt ex) har blivit lika bra vänner som vi var innan. Hon har problem med sin pojkvän och jag har haft ungefär samma slags problem så jag försöker hjälpa henne. Vet inte om det funkar men jag hoppas det. 

Orkar inte skriva mer, lyssnar på musik. Har typ lyssnat på alla låtar jag kan som brukar hjälpa. 


Saknar 'gamla' etf ( Escape the fate ). En av dom bästa:   (btw tog med lyrics för er som inte kan riktigt 'höra' vad han sjunger).

 
 
Ingen bild

philip

27 juli 2014 21:55

Simon det kommer bli bättre :( vi ska kämpa tillsammans jag finns alltid här för dig och jag mår dåligt när jag vet att du är ledsen :( men vi ska klara det tillsammans älskarej

-

28 juli 2014 11:19

Älskarej oxå

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

#10

Av - - 15 juli 2014 02:31

Idag jobbat. Jag behöver pengarna för att kunna åka till min älskling! Jag klev upp klockan 05:20 och höll på att somna. Var uppe med philip på kvällen så är ganska trött nu. Men jaja det var roligt ändå! 06:00 var jag i skogen och planterade träd....

#9

Av - - 13 juli 2014 14:13

Ska nog börja hålla koll igen hur länge det tar innan jag skär mig igen. Idag är det 0 dagar. :( Jag bråkade med mina föräldrar och min flickvän så kunde bara inte låta bli tyvärr. Den är ifrån en pennvässare men orkade inte skruva upp den så böjde ...

#8

Av - - 11 juli 2014 01:47

Ganska mycket har hänt, det känns så iallafall men nja.. Kanske inte. Men det där om Philip och att han 'dissade' mig var bara ett missförstånd eller vad man ska kalla det haha. Så det var ju en bra sak. Han älskar mig och jag älskar honom. Det end...

#7

Av - - 7 juli 2014 12:46

Ångrar mig alltid med allt. Alltså skrev inlägget om Hannah för att vi bråkade och det var fel av mig. Hon finns visst. Men kan skriva/säga vadsomhelst när jag är arg eller ledsen. Berättade för philip att jag älskar honom men det gick bara skit. De...

#6

Av - - 6 juli 2014 13:03

Vet inte hur jag känner mer. Inte för någon. Känns som om att alla bara går iväg och skiter i mig. Är ingen som direkt är besatt att behöva vara med någon men ens flickvän t.ex. Hon borde finnas där iallafall när man behöver henne. Men hannah finns ...

Presentation

Är en kille som är 14 år. Mina föräldrar har alltid varit stökiga om sig. Jag hade två systrar och nu bara en. Min förra syster tog sitt liv och jag respekterar henne fortfarande för hennes val. Nu är det jag som måste fortsätta med det hon lämnade.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards