ictoro

Direktlänk till inlägg 15 juni 2014

#1

Av - - 15 juni 2014 00:12

Det här är mitt första inlägg. Jag har haft en blogg innan som min 'dagbok' och nu börjar jag om igen! Jag ska skriva om mitt liv, hur jag tycker och tänker osv. Ge gärna förslag på man kan skriva också!
Nu börjar jag...:


Jag slutade skolan i fredags, ganska bra på några sätt. Jag bytte skola nät jag gick i fyran för att det var för lite elever. Om 10 veckor börjar jag i 8:an.

Jag fick ett meddelande i torsdags att jag skulle gå till kuratorn. Så jag gjorde det och det hon frågade var "har du tvingat Tova (som heter någonting annat) om nakenbilder på kik?". Jag svarade nej och berättade det lilla jag visste om hennes 'affärer' på kik med killar. Kuratorn sa att det går ett rykte om att jag hade frågat henne om nakenbilder. Det får mej att må sämre och sämre än jag gjorde innan. Jag har inga bra rykten i skolan.
Alla ser mej som:
*emo
*bög
*cuttare
och nu någon som frågar tjejer om nakenbilder. Jag mår inte bra över det även om jag aldrig frågat någon om någonting sånt. Jag hade hållit mej i ca 28 dagar utan att skära mej (det är rekord). Men sen klarade jag inte mer. Jag orkar inte mer det blir bara sämre och sämre.

hemma är det som vanligt. Pappa och mamma dricker öl, vin och cider. Blir dom arga och bråkar så skyller dom på mej. Dom har slagit mej när det hände för första gången och några fler gånger. Säger jag att det var jag så slår dom mej inte. Dom blir dåliga av alkohol annars är dom helt okej. Nu brukar jag bara gå därifrån när dom bråkar så det inte blir värre.

Jag har en flickvän men hon bor mycket långt bort. Hon kan vara lite avundsjuk av sej. Jag älskar även mitt ex som säger att hon älskar mej också men ibland tror jag inte på det. Hon gjorde slut pga distansen. Alla perfekta tjejer bor långt borta.

-Anonym.

 
 
Ingen bild

Annika

15 juni 2014 00:13

Finns alltid på kik!!!!! :annika1

-

15 juni 2014 00:13

Tack

 
Ingen bild

per

15 juni 2014 00:13

Bry dig inte om mobbarna! Du är stark!!

-

15 juni 2014 00:14

Det är svårt.

 
Ingen bild

Fuck you

15 juni 2014 00:22

JÄVLA BÖGFAN SLUTA SKRIVA SLUTA LEV!!

 
Ingen bild

-.-

15 juni 2014 00:22

Du verkar äcklig -.- orkar du ens ha en fkn blogg ingen kommer at läsa ändå!!!-.-.-..-.--.

-

15 juni 2014 00:24

Tro vad du vill
tro att jag är äcklig
jag är iallafall mej själv och det är jag glad över
Även alla mobbare och alla mina problem osv som jag gått igenom så är jag iallafall mej själv
så fuck you

 
Ingen bild

en tjej som förstår

15 juni 2014 00:34

Jag blev verkligen berörd av ditt inlägg. Jag har oxå "cuttat" mig (har slutat nu men de var jävligt svårt o sluta). Jag har blivit kallad emo i skolan. Om du vill prata ut om något så finns jag alltid här! <33
Förut i skolan så blev jag kallad hora osv för alla trodde att jag hade tvingat mitt ex till att ha sex med mig, när det faktiskt var han som våldtog mig. Men det berättade ju inte han, så han sa att de var jag som gjort de mot han. BAAARRAAAA för att han ska få all status. Kika mig gärna om du känner fört: FreddiLee2000

Btw älskar din bakgrund, BvB ^w^ ♥

-

15 juni 2014 01:01

Det är fint av dej.
BvB army 4ever!

 
Ingen bild

adam

15 juni 2014 01:13

Men sug tutte bögjävel

 
Ingen bild

AAAAAND

15 juni 2014 01:23

YOU ARE SO GAY YOU CAN SUCK MY NUTS

 
Ingen bild

Anna

15 juni 2014 05:13

Till er som skickat de vidriga kommentarerna ovan:

Jag hoppas blogginnehavaren polisanmäler er, det skulle jag gjort, om någon skrivit så sviniga saker på min blogg.
Även om man skriver anonymt kan polisen spåra IP-numret.
För era kommentarer är inte bara olagliga utan extremt barnsliga. Är ni verkligen i blogginnehavarens ålder? Dvs 14 år?
Ni verkar mycket yngre tycker jag. Hemskt omogna.

Och du... bloggägaren: Stå på dig! Jag önskar dig allt gott. Tycker du ska prata med kuratorn i skolan o berätta om det liv. Hon har tystnadsplikt och det kan vara skönt att ha någon som lyssnar och stöttar.

Jag skickar lite styrka och värme.
Ha en fin dag! :)

-

15 juni 2014 12:12

Jag pratar redan med en kurator och ibland är jag på BUP, men dey hjälper inte så värst mycket.

Tack för din fina kommentar iallafall.

 
Någon som förstår

Någon som förstår

16 juni 2014 18:32

Jag förstår hur dåligt du måste må! Jag har det också svårt, och lättare blir det inte... Men jag finns här om du vill prata.
Jag har cuttat också _(inte så mycket nu, men har gjort det väldigt mycket förut)och alla kallar mig för massa hemska saker p.g.a hur jag ser ut och hur jag är... Att vara trans gör det inte bättre heller... Men som sagt, finns här om du vill prata, dygnet runt <3

Och alla som kommenterar massa skit är bara attention-seekers så bry dig inte om dem!

Kik: 1pringless (eller Badly_Broken)
Snapchat: AshleyPurdyInc (Jag tänkte inte igenom namnet tror jag...)

Älskar BVB bilden i bakgrunden btw! <3

http://thekawaiiiemo.bloggplatsen.se

 
batmanbebis

batmanbebis

16 juni 2014 18:38

Du måste söka hjälp, jag kan inte säga det nog med gånger.
Ja vuxna suger många gg att prata med men att skära sig när du är så ung är inte okej, alls.
Funkar det inte för dig att bo hemma så ring socialen.
Jag har varit med ungdomar hos socialen och polisen som haft det svårt, gör det du med.

tips 2, välj att du måste godkänna kommentarer innan dom läggs ut, finns ingen anledning att din blogg med dina känslor ska förstöras med folks idiotiska kommentarer..

Du har bara ett liv, och det är du som styr:)

http://batmanbebis.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

13årig tjej som finns här♥

16 juni 2014 19:03

Vet inte riktig vad jag ska skriva... Vill bara visa mitt stöd♥
Hoppas verkligen det blir bättre för dej snart!

Jag har ingen erfarenhet av det du går igenom men är en bra lyssnare och försöker gärna hjälpa till så gott jag kan.
Om du någon gång behöver prata så skriv. Det behöver inte vara om något speciellt, bara prata. Känner dej inte men vill hjälpa om jag kan. Min kik: Emmmeliiie_03

Önskar dej lycka och styrka!♥

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

#11

Av - - 27 juli 2014 18:45

Vet inte om det är bara jag som känner den här känslan, Att allt rasar ner och det finns personer som försöker hjälpa och det funkar. Men sen kom det en liten jävel som ska förstöra allt igen och det börjas om från botten av allt.  Lite svårt att f...

#10

Av - - 15 juli 2014 02:31

Idag jobbat. Jag behöver pengarna för att kunna åka till min älskling! Jag klev upp klockan 05:20 och höll på att somna. Var uppe med philip på kvällen så är ganska trött nu. Men jaja det var roligt ändå! 06:00 var jag i skogen och planterade träd....

#9

Av - - 13 juli 2014 14:13

Ska nog börja hålla koll igen hur länge det tar innan jag skär mig igen. Idag är det 0 dagar. :( Jag bråkade med mina föräldrar och min flickvän så kunde bara inte låta bli tyvärr. Den är ifrån en pennvässare men orkade inte skruva upp den så böjde ...

#8

Av - - 11 juli 2014 01:47

Ganska mycket har hänt, det känns så iallafall men nja.. Kanske inte. Men det där om Philip och att han 'dissade' mig var bara ett missförstånd eller vad man ska kalla det haha. Så det var ju en bra sak. Han älskar mig och jag älskar honom. Det end...

#7

Av - - 7 juli 2014 12:46

Ångrar mig alltid med allt. Alltså skrev inlägget om Hannah för att vi bråkade och det var fel av mig. Hon finns visst. Men kan skriva/säga vadsomhelst när jag är arg eller ledsen. Berättade för philip att jag älskar honom men det gick bara skit. De...

Presentation

Är en kille som är 14 år. Mina föräldrar har alltid varit stökiga om sig. Jag hade två systrar och nu bara en. Min förra syster tog sitt liv och jag respekterar henne fortfarande för hennes val. Nu är det jag som måste fortsätta med det hon lämnade.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards